Business controller (32-36 uur, M/V/X)
Je valt als business controller onder de manager Finance & Control. De afdeling bestaat uit 15 medewerkers, van wie zes binnen het team control. Daar werk je samen met 2 andere business controllers en 3 financial controllers.
De afdeling is sparring partner voor directie en management en adviseert en ondersteunt hen met betrekking tot de bedrijfsvoering, de ontwikkeling en uitvoering van het beleid, alsmede de verantwoording hierover.
Als business controller ben je een belangrijke schakel in de interne informatiestroom. Je denkt mee over strategie en uitvoering en bent hierbij een stevige businesspartner voor managers. Je analyseert de cijfers en gaat met de organisatie in gesprek om verbeteringen te realiseren, op verzoek van de business én op eigen initiatief. Ook verzorg je rapportages en bouw je mee aan business cases op basis van verschillende scenario’s. Je vertaalt deze gegevens naar de toekomst en adviseert over beleid en sturing.
Om de vertaalslag te maken naar bedrijfskundige oplossingen werk je samen met alle partijen en als het nodig is breng je iedereen bij elkaar om ons doel te realiseren: het uitbouwen van Pantar als stevig leer-en ontwikkelbedrijf. Kortom uitdagend en zinvol werk, waarin jij het verschil kan maken.
Goede adviesvaardigheden waarbij je de organisatiedoelen in je handelen centraal streelt, terwijl je het menselijke aspect goed op je netvlies houdt. Als proactieve adviseur ben je sterk op de inhoud èn op de relatie. Daarnaast ben je een echte teamspeler, je ondersteunt je collega’s waar nodig en werkt prettig met hen samen.
En uiteraard beschik je over een sterke financiële basis en heb je ervaring met verschillende instrumenten waarmee je kunt werken.
Je hebt minimaal vijf jaar ervaring op het gebied van controlling en beschikt over een HBO- of WO-opleiding in de richting van bedrijfseconomie, bedrijfskunde of een vergelijkbare opleiding.
Tik je niet elke box (nog) af? Solliciteer dan toch, want waarschijnlijk breng je weer andere mooie skills mee waar wij nog niet aan gedacht hebben!
• Salaris: Salaris schaal 11 van de PGA (maximaal € 6.072,- bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea. Thuiswerkvergoeding volgens de PGA;
• Uren: Je bent 32-36 uur per week beschikbaar;
• Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
• Hybride werken: Bij Pantar werk je op ons hoofdkantoor in Diemen en/of vanuit thuis. Er bestaat de mogelijkheid om jouw uren flexibel in te delen;
• Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 57,6 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis. Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
• Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding woon-werkverkeer van € 0,10 per km bij gebruik van de auto, € 0,15 bij gebruik van de fiets of € 0,21 bij gebruik van het OV;
• Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.
Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot uiterlijk 3 januari 2024 aanstaande. Als je vragen hebt, kun je ook direct contact opnemen met Hans van der Geest, Adviseur Bedrijfsvoering hans.van.der.geest@pantar.nl.
Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton
Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten
Interne kandidaten worden altijd uitgenodigd voor een gesprek
Met de manager en een HR Adviseur leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie.
Kennismaking met collega's, mogelijke rondleiding of assessment. De laatste kandidaten ondergaan een referentiecheck
Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod
Interne kandidaat: Indien er wijziging is van arbeidsvoorwaarden, ontvang je een passend voorstel
Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding en brengen we de organisatie op de hoogte van jouw komst
Intern: Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding op jouw nieuwe afdeling en informeren we de organisatie over jouw nieuwe rol
In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.
Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld, dat betekent dat interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang krijgen.