Directiesecretaresse M/V/X (24-36 uur p.w.)
Je valt onder lijnaansturing van de Directiesecretaris. Het team bestaat naast een directe collega directiesecretaresse uit twee adviseurs communicatie, twee strategisch adviseurs en een bedrijfsjurist.
Je houdt de agenda’s bij voor de MT- en directieleden, je bewaakt alle afspraken en zorgt voor een goede prioriteitsstelling. Je hebt hierbij een goed gevoel voor de positie en de belangen van de klant en organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het inplannen, organiseren en voorbereiden van periodieke vergaderingen en overige bijeenkomsten. Je treedt op als gastvrouw bij externe bezoeken. Daarbij toon je je representatief, passend bij de functie.
Een flinke dosis betrouwbaarheid; Je gaat zorgvuldig om met toevertrouwde persoonlijke en organisatorische informatie. Je kent het geheim van goed plannen en organiseren. Je hebt als directiesecretaresse ‘voelsprieten’ voor hiërarchische lijnen maar ook een goed gevoel voor onderlinge verhoudingen – je begrijpt dat er verschillende meningen en belangen zijn.
Verder beschik je over een afgeronde HBO opleiding voor directiesecretaresse en heb je minimaal vijf jaar relevante werkervaring.
Een uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheid in het Nederlands.
Tik je niet elke box (nog) af? Solliciteer dan toch, want waarschijnlijk breng je weer andere mooie skills mee waar wij nog niet aan gedacht hebben!
• Salaris: Salaris schaal 8 van de PGA (maximaal € 4.297,- bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea. Thuiswerkvergoeding volgens de PGA;
• Uren: Je bent 24-36 uur per week beschikbaar;
• Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
• Hybride werken: Bij Pantar werk je op ons hoofdkantoor in Diemen en/of vanuit thuis. Er bestaat de mogelijkheid om jouw uren flexibel in te delen;
• Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 57,6 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis. Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
• Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding woon-werkverkeer van € 0,10 per km bij gebruik van de auto, € 0,15 bij gebruik van de fiets of € 0,21 bij gebruik van het OV;
• Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.
Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot en met 26 maart aanstaande. Heb je vragen? Marieke van den Broek (Directeur Mens & Ontwikkeling) is bereikbaar om deze te beantwoorden. Je kunt contact opnemen via marieke.van.den.broek@pantar.nl.
Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton.
Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten.
Met de manager en een HR Adviseur leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie. De eerste gesprekken staan ingepland in de week van 1 april 2025.
In het tweede gesprek maak je kennis met collega's van de afdeling en/of krijg je een rondleiding. Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de vervolgprocedure.
Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod.
Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding en brengen we de organisatie op de hoogte van jouw komst.
In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.