(Interim) Medewerker HR Services (2 FTE, m/v/x)

Solliciteer nu

(Interim) Medewerker HR Services (2 FTE, m/v/x)

Ben jij een echte teamspeler, stressbestendig en zeer nauwkeurig? Vind je het fijn om bij te dragen aan een van de basistaken van HR, de personeels- salarisadministratie? Ben je analytisch aangelegd en kan je goed overweg met Excel? Hou je van een dynamische werkomgeving?

Pantar is in verband met de implementatie van een nieuwe HR payrollsysteem op zoek naar twee enthousiaste, servicegerichte collega’s die de afdeling HR Services tijdelijk willen versterken. 

Pantar is het grootste sociaal ontwikkelbedrijf in Amsterdam en Diemen. Een kleurrijke en diverse organisatie die in een beperking geen beperking ziet. Bij Pantar krijg je een baan waar je écht impact kan maken en tegelijkertijd jouw talenten verder kunt ontwikkelen.

Een kijkje in de wereld van deze rol

Als medewerker HR Services ben je onderdeel van de HR-afdeling van Pantar, die bestaat uit HR Services en HR Advies. De afdeling HR Services bestaat uit een teammanager, een coördinator, 12 medewerkers HR Services/ administratie, en 1 collega die ondersteunt bij het organiseren en plannen van opleidingen. Je valt direct onder de teammanager.

De afdeling HR Services is verantwoordelijk voor het tijdig en correct verzorgen van de HR-administratie, conform bestaande wet- en regelgeving en het rapporteren over en controleren van informatie uit het personeelsinformatiesysteem. Daarnaast is de afdeling zich momenteel aan het voorbereiden op een overgang van ADP Workforce naar AFAS. Jij draagt bij door het verzorgen van een juiste, volledige en tijdige verwerking van HR- en salarisgerelateerde mutaties in ADP van het in-, door- en uitstroomproces binnen de service-afspraken.

Afwijkende afspraken en regelingen schrikken jou niet af. Je verstrekt gevraagd en ongevraagd informatie over wet- en regelgeving (cao’s), arbeidsvoorwaarden en administratieve procedures. Verder ben je op de hoogte van ontwikkelingen in het vakgebied.

In deze functie ben je het meest succesvol wanneer je beschikt over...

Een hoge mate van klantgerichtheid; je staat jouw klanten graag te woord en denkt actief mee in het zoeken van de beste oplossing. Daarnaast ben je betrouwbaar; heel nauwkeurig en zorg je voor een secure en tijdige verwerking van de werkzaamheden. Ook ervaring in het werken met ADP Workforce is belangrijk, gezien de tijdelijkheid van deze rol. 

Verder beschik je over minimaal MBO werk- en denkniveau. Ook als je een paar jaar geleden je HBO of Associate Degree richting HRM hebt behaald ben je van harte uitgenodigd te reageren. Daarnaast is relevante werkervaring op een HR-afdeling/administratie een pré net als gedegen kennis van Word en Excel.

Tik je niet elke box (nog) af? Solliciteer dan toch, want waarschijnlijk breng je weer andere mooie skills mee waar wij nog niet aan gedacht hebben!

Naast het feit dat je werkzaam zult zijn voor het grootste (maar vooral leukste) sociaal ontwikkelbedrijf van groot Amsterdam, biedt Pantar uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

• Salaris: Salaris schaal 7 van de PGA (maximaal € 3.784,- bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea. Thuiswerkvergoeding volgens de PGA;
• Uren en duur contract: Je bent 32-36 uur per week beschikbaar in de periode september 2024-februari 2025;
• Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
• Hybride werken: Bij Pantar werk je op ons hoofdkantoor in Diemen en/of vanuit thuis. Er bestaat de mogelijkheid om jouw uren flexibel in te delen;
• Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 50,4 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis. Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
• Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding woon-werkverkeer van € 0,10 per km bij gebruik van de auto, € 0,15 bij gebruik van de fiets of € 0,21 bij gebruik van het OV;
• Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen.

Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.

Wat denk jij? Is deze functie een schot in de roos?

Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot uiterlijk 15 juli 2024. Als je vragen hebt, kun je ook direct contact opnemen met Bas Meeues (Teammanager HR Services), bas.meeues@pantar.nl of bel / WhatsApp naar telefoonnummer: 06-21 236883. 

De sollicitatieprocedure

Sollicitatie indienen

Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton

CV screening

Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten

Eerste kennismakingsgesprek

Met de manager en een HR Adviseur leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie

Tweede gesprek en referentiecheck

Kennismaking met collega's, mogelijke rondleiding of assessment afhankelijk van functie. De laatste kandidaten ondergaan een referentiecheck

Arbeidsvoorwaardengesprek

Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod

Welkom bij Pantar!

Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding en brengen we de organisatie op de hoogte van jouw komst

In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.