Meewerkend Voorman/-vrouw Post
Je valt als voorman-/voorvrouw direct onder de werkbegeleider binnen ons werkbedrijf Post.
Als meewerkend voorman/-vrouw coördineer je het dagelijkse productieproces en werk je actief mee. Je geeft instructies, wijst werkzaamheden toe en bewaakt deadlines en het naleven van regels. Waar nodig stuur je bij en signaleer je knelpunten in de capaciteiten van medewerkers of de uitvoering van taken. Deze bespreek je met de werkbegeleider, zodat jullie samen verbeteringen kunnen doorvoeren.
Je krijgt energie van het motiveren van collega’s en haalt voldoening uit hun groei en ontwikkeling. Omgaan met weerstand of onverwachte situaties zie je als een uitdaging en blijf je rustig en oplossingsgericht.
In deze rol organiseer je het werk van collega-postbezorgers, neem je de planning door en zorg je dat alles soepel verloopt. Daarnaast breng je zelf post en pakketten rond volgens vaste routes en scan je pakketjes in met een telefoon. Ten slot bied je waar nodig ondersteuning aan je collega’s en ben je de rechterhand van de werkbegeleider.
Een sterke zelfstandige houding; je stuurt een groep van circa 10 medewerkers aan. Dit vraagt een zelfstandige houding waarbij je je eigen werk goed weer te organiseren, samen met jouw team.
Verder beschik je over LBO/VMBO werk- en denkniveau, kun je goed lezen en schrijven en ben je in staat om basis-administratieve taken te vervullen. Je kunt goed lopen en fietsen en bent beschikbaar van dinsdag tot en met zaterdag.
Als laatste vind je het leuk om interne trainingen te volgen.
Tik je niet elke box (nog) af? Solliciteer dan toch, want waarschijnlijk breng je weer andere mooie skills mee waar wij nog niet aan gedacht hebben!
• Salaris: Salaris schaal 5 van de PGA (maximaal € 3.369 bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea;
• Uren: Je bent 32-36 uur per week beschikbaar; van dinsdag tot en met zaterdag;
• Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
• Werklocatie : Je werkt in Amsterdam IJburg, in Amstelveen, of op beide locaties;
• Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 57,6 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis. Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
• Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding woon-werkverkeer van € 0,10 per km bij gebruik van de auto, € 0,15 bij gebruik van de fiets of € 0,21 bij gebruik van het OV;
• Pensioen: Pensioenopbouw via PFZW, 60% betaald door Pantar;
• Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.
Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot uiterlijk 13 mei 2025 . Als je vragen hebt, kun je ook direct contact opnemen met Marjolein van Aalderen (Werkbegeleider Post) via marjolein.van.aalderen@pantar.nl.
Sollicitatie indienen
Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton.
Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten.
Je wordt als interne kandidaat altijd uitgenodigd voor een eerste gesprek.
Eerste kennismakingsgesprek
Met de manager en een HR Adviseur leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie.
Tweede gesprek en referentiecheck
In het tweede gesprek maak je kennis met collega's van de afdeling en/of krijg je een rondleiding. Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de vervolgprocedure
Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod
Mogelijk ontvang je een aanpassing op je huidige arbeidsvoorwaarden.
Welkom bij Pantar!
We zorgen we voor een vlotte onboarding op jouw nieuwe afdeling en informeren we de organisatie over jouw nieuwe rol.
In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.
Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld, dat betekent dat interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang krijgen.