Supportmedewerker Veiligheid & Gezondheid M/V/X

Solliciteer nu

Supportmedewerker Veiligheid & Gezondheid M/V/X

Geeft het je energie om een goede planning voor de inzet van onze bedrijfsartsen te maken? Ben je administratief sterk en vind je snel je weg in verschillende HR gerelateerde ICT systemen? Kent het UWV portal voor jou geen geheimen en houdt je graag alle documentatie en overzichten op orde? En wil je bovenal een bijdrage leveren aan de waarde van werk binnen Pantar? 

Pantar is het grootste sociaal ontwikkelbedrijf in Amsterdam en Diemen. Een kleurrijke en diverse organisatie die in een beperking geen beperking ziet. Bij Pantar krijg je een baan waar je écht impact kan maken en tegelijkertijd jouw talenten verder kunt ontwikkelen.

Een kijkje in de wereld van deze rol

De functie supportmedewerker valt in de afdeling Veiligheid & Gezondheid. Naast jou werken in deze afdeling twee arbo-adviseurs, 6 casemanagers en twee supportmedewerkers.

De afdeling is verantwoordelijk voor de (fysieke en sociale) veiligheid in de organisatie, het casemanagement bij verzuim en alle administratieve ondersteuning die hierbij komt kijken.

Als supportmedewerker houd je je onder andere bezig met de planning van de twee bedrijfsartsen en de praktijkondersteuner, het sturen van de uitnodigingen naar de medewerkers en het informeren van leidinggevenden hierover. Wekelijks worden tussen 100 en 120 consulten ingepland en medewerker hiervoor uitgenodigd. Ook bel je medewerkers enkele dagen voordat ze bij de bedrijfsarts of praktijkondersteuner verwacht worden, om te zorgen voor een zo hoog mogelijke aanwezigheid. Ten slotte houd je bij welke medewerkers niet naar het consult zijn gekomen en informeer je leidinggeven hierover en stuur je hen de terugkoppelingen van de bedrijfsarts.

Daarnaast handel je met je collega’s diverse andere overige administratieve taken af. Ook controleer je UWV specificaties en neemt indien nodig contact op met het UWV voor correcties.

In deze functie ben je het meest succesvol wanneer je beschikt over...

Een grote mate van zorgvuldigheid en accuratesse. Daarnaast ben je klantgericht en beheers je de Nederlandse taal zowel schriftelijk als mondeling uitstekend.

Verder beschik je over minimaal MBO-4 werk- en denkniveau en heb je bij voorkeur een administratieve opleiding gevolgd. Je hebt ervaring met vergelijkbare werkzaamheden.

Pantar is in verandering. Om een beter en toekomstbestendiger bedrijf te worden met als doel om mensen met een afstand op de arbeidsmarkt nog beter te kunnen begeleiden in werk. Bij Pantar werk je in én aan de samenleving. 

Tik je niet elke box (nog) af? Solliciteer dan toch, want waarschijnlijk breng je weer andere mooie skills mee waar wij nog niet aan gedacht hebben!

Naast het feit dat je werkzaam zult zijn voor het grootste (maar vooral leukste) sociaal ontwikkelbedrijf van groot Amsterdam, biedt Pantar uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

• Salaris: Salaris schaal 7 van de PGA (maximaal € 3.980 bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea. Thuiswerkvergoeding volgens de PGA;
• Uren: Je bent 24 uur per week beschikbaar;
• Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
• Hybride werken: Bij Pantar werk je op ons hoofdkantoor in Diemen en indien gewenst een dag per week vanuit huis. Er bestaat de mogelijkheid om jouw uren flexibel in te delen;
• Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 57,6 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis. Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
• Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding woon-werkverkeer van € 0,10 per km bij gebruik van de auto, € 0,15 bij gebruik van de fiets of € 0,21 bij gebruik van het OV;
• Pensioen: Pensioenopbouw via PFZW, 60% betaald door Pantar;
• Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen.

Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.

Wat denk jij? Is deze functie een schot in de roos?

Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot uiterlijk 10 december 9.00 uur. Als je vragen hebt, kun je ook direct contact opnemen met Simone Dekker via simone.dekker@pantar.nl.

De sollicitatieprocedure

Sollicitatie indienen

Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton.

CV screening

Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten.

Eerste kennismakingsgesprek

Met de manager en een HR Adviseur leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie.

Tweede gesprek en referentiecheck

In het tweede gesprek maak je kennis met collega's van de afdeling en/of krijg je een rondleiding. Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de vervolgprocedure.

Arbeidsvoorwaardengesprek

Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod

Welkom bij Pantar!

Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding en brengen we de organisatie op de hoogte van jouw komst.

In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.