Teammanager specialisten M/V/X

Een kijkje in de wereld van deze rol
In deze rol stuur jij twee teams met specialisten aan. Dit zijn de proces- en beleidsrealisatie-specialisten van de directie Mens & Ontwikkeling en de directie Werk.
In het team Specialisten M&O werken een accountmanager sociaal domein, een arbeidsdeskundige, twee projectleiders leren & ontwikkelen en een adviseur leren & ontwikkelen. Dit team richt zich op het vertalen van beleidsontwikkeling naar realisatie, methodieken en middelen met betrekking tot diagnose, ontwikkeling en training.
Het team specialisten Werk bestaat uit drie processpecialisten en twee business developers. Dit team richt zich op enerzijds de inrichting, beheersing, verbetering en controle van de bedrijfsprocessen en anderzijds op het binnenhalen van nieuw werk en dit koppelen aan en beleggen in een van de acht werkbedrijven van Pantar
De teams vallen op dit moment in aparte organisatie-onderdelen, maar hun werkt raakt elkaar. Naast de operationele aansturing zul je daarom met de teams onderzoeken waar door meer samenwerking synergie te behalen valt en krijg je de opdracht mee om een advies uit te brengen over het optimaal functioneel organiseren van de taken en rollen in de organisatieverandering van Pantar.
In deze functie ben je het meest succesvol wanneer je beschikt over...
Ruime tactisch- operationele managementervaring en verandermanagement. Daarnaast heb je sterke communicatieve vaardigheden; je weet mensen mee te nemen in waar je naar toe wil en weet je eventuele weerstand op empathische wijze om te buigen. Bij voorkeur heb je ook ervaring met of kennis van één of meer van de gebieden waar de teams zich mee bezig houden. Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en ervaring binnen het sociaal domein.
Tik je niet elke box (nog) af? Solliciteer dan toch, want waarschijnlijk breng je weer andere mooie skills mee waar wij nog niet aan gedacht hebben!
Naast het feit dat je werkzaam zult zijn voor het grootste (maar vooral leukste) sociaal ontwikkelbedrijf van groot Amsterdam, biedt Pantar uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:
• Salaris: Salaris schaal 12 van de PGA (maximaal € 6.862 bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea. Thuiswerkvergoeding volgens de PGA;
• Uren: Je bent 32-36 uur per week beschikbaar;
• Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
• Hybride werken: Bij Pantar werk je op ons hoofdkantoor in Diemen en/of vanuit thuis. Er bestaat de mogelijkheid om jouw uren flexibel in te delen;
• Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 57,6 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis. Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
• Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding woon-werkverkeer van € 0,10 per km bij gebruik van de auto, € 0,15 bij gebruik van de fiets of € 0,21 bij gebruik van het OV;
• Pensioen: Pensioenopbouw via PFZW, 60% betaald door Pantar;
• Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.

Wat denk jij? Is deze functie een schot in de roos?
Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot uiterlijk 25 mei 2025. Als je vragen hebt, kun je ook direct contact opnemen met Marieke van den Broek, directeur Mens & Ontwikkeling, via marieke.van.den.broek@pantar.nl.
De sollicitatieprocedure

Sollicitatie indienen
Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton.

Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten.
Je wordt als interne kandidaat altijd uitgenodigd voor een eerste gesprek.

Eerste kennismakingsgesprek
Met de manager en een HR Adviseur leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie.

Tweede gesprek en referentiecheck
In het tweede gesprek maak je kennis met collega's van de afdeling en/of krijg je een rondleiding. Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de vervolgprocedure.

Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod.
Voor interne kandidaten geldt: Mogelijk ontvang je een aanpassing op je huidige arbeidsvoorwaarden.

Welkom bij Pantar! / Welkom in je nieuwe rol!
Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding en brengen we de organisatie op de hoogte van jouw komst / van jouw nieuwe rol.
In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.
Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld, dat betekent dat interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang krijgen.