Technisch beheerder ICT M/V/X

Solliciteer nu

Technisch beheerder ICT M/V/X

Ben jij een gedreven en ervaren Technisch Beheerder ICT die graag het verschil maakt? Word jij blij van als je ervoor kunt zorgen dat onze medewerkers optimaal kunnen werken met de IT-middelen die Pantar ter beschikking stelt. En wil je bovenal een bijdrage leveren aan de waarde van werk binnen Pantar?

Pantar is het grootste sociaal ontwikkelbedrijf in Amsterdam en Diemen. Een kleurrijke en diverse organisatie die in een beperking geen beperking ziet. Bij Pantar krijg je een baan waar je écht impact kan maken en tegelijkertijd jouw talenten verder kunt ontwikkelen.

Een kijkje in de wereld van deze rol

De afdeling Informatievoorziening & ICT (I&I) bestaat uit een dynamisch team van 12 professionals die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de IT-infrastructuur en IT-applicaties van ons bedrijf. Binnen dit team zijn technisch beheerders actief, die zich inzetten voor het beheer en de doorontwikkeling van onze ICT middelen.

Het is jouw verantwoordelijkheid om in samenwerking met de helpdesk en de leveranciers te zorgen voor een optimale gebruikersondersteuning en beheer van apparaten en applicaties.

  • Je beheert en onderhoudt onze IT-infrastructuur, inclusief netwerken, servers, desktops en laptops.

  • Je lost storingen en incidenten op en zorgt voor een optimale performance van onze systemen.

  • Je implementeert nieuwe IT-oplossingen en zorgt voor een soepele migratie van oude naar nieuwe systemen.

  • Je adviseert gebruikers over het gebruik van IT-middelen en biedt ondersteuning bij IT-gerelateerde problemen.

  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van IT-beleid en procedures.

In deze functie ben je het meest succesvol wanneer je beschikt over...

Sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift zodat je effectief kunt samenwerken met gebruikers, ontwikkelaars, systeembeheerders en leveranciers en je klantgericht kunt denken. En wanneer je analytisch en oplossingsgericht bent, zodat je kunt signaleren en snel leert en je beschikt over het vermogen om je aan te passen aan nieuwe technologieën en applicaties.

Verder beschik je over een afgeronde HBO opleiding op het gebied van ICT. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als Technisch beheerder en kun je zelfstandig werken. Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van ICT. Je hebt kennis van en ervaring met diverse IT-infrastructuurcomponenten, netwerken, firewalls, monitoring en security. Je hebt kennis van en ervaring met de core-applicaties van Pantar. Daarnaast ben je klantgericht en servicegericht en beschik je over een proactieve houding.

Tik je niet elke box (nog) af? Solliciteer dan toch, want waarschijnlijk breng je weer andere mooie skills mee waar wij nog niet aan gedacht hebben!

Naast het feit dat je werkzaam zult zijn voor het grootste (maar vooral leukste) sociaal ontwikkelbedrijf van groot Amsterdam, biedt Pantar uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

• Salaris: Salaris schaal 8 van de PGA (maximaal € 4.244,- bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea. Thuiswerkvergoeding volgens de PGA;
• Uren: Je bent 36 uur per week beschikbaar;
• Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
• Hybride werken : Bij Pantar werk je op ons hoofdkantoor in Diemen en/of vanuit thuis. Er bestaat de mogelijkheid om jouw uren flexibel in te delen;
• Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 50,4 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis. Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
• Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding woon-werkverkeer van € 0,10 per km bij gebruik van de auto, € 0,15 bij gebruik van de fiets of € 0,21 bij gebruik van het OV;
• Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen.

Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.

Wat denk jij? Is deze functie een schot in de roos?

Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot uiterlijk 18 juli 2024. Als je vragen hebt, kun je ook direct contact opnemen met John Gordijn via 06-18113845 of john.gordijn@pantar.nl.

De sollicitatieprocedure

Sollicitatie indienen

Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton

CV screening

Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten

Eerste kennismakingsgesprek

Met de manager en een HR Adviseur leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie

Tweede gesprek en referentiecheck

Kennismaking met collega's, mogelijke rondleiding of assessment afhankelijk van functie. De laatste kandidaten ondergaan een referentiecheck

Arbeidsvoorwaardengesprek

Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod

Welkom bij Pantar!

Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding en brengen we de organisatie op de hoogte van jouw komst

In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.