Voorman/voorvrouw Facility (M/V/X)

Een kijkje in de wereld van deze rol
De voorman/voorvrouw schoonmaak rapporteert aan de werkbegeleider. De voorman/voorvrouw begeleidt ongeveer 15-20 medewerkers en werkt ook mee. Binnen de afdeling schoonmaak werken 3 werkbegeleiders en ongeveer 120 medewerkers, verdeeld over verschillende locaties. In deze functie werk je vooral op de Amstel 1/Stopera en dient met het openbaar vervoer of fiets te komen.
Je bent als voorman/voorvrouw verantwoordelijk voor een correcte uitvoering van de facilitaire en schoonmaakwerkzaamheden van kantoorpanden op de locatie(s) en bent dagelijks het aanspreekpunt voor de opdrachtgever(s). Je bent in staat om de doelen van de opdrachtgevers te behalen en een mooi resultaat neer te zetten met je team. Je geeft sturing aan een team schoonmakers, begeleid en ondersteunt je groep medewerkers en werkt zelf mee.
Je bent in staat om basis administratie taken te vervullen. Je kunt goed samenwerken en hebt affiniteit met psychische en/ of lichamelijke beperkingen en bent bereid hierin te ontwikkelen.
In deze functie ben je het meest succesvol wanneer je beschikt over...
Sterke communicatieve vaardigheden. Je hebt veel geduld en een hoge mate van klant- en oplossingsgerichtheid.
Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met leidinggeven;
Je hebt LBO/VMBO werk- en denkniveau;
Je laat goed voorbeeldgedrag zien. Je werkt graag samen met mensen en hebt goede sociale vaardigheden;
Je hebt affiniteit met de facilitaire dienstverlening;
Je beschikt over goede Nederlandse mondelinge en schriftelijke communicatie;
Je bent bereid om een SVS-diploma behalen (als je die nog niet hebt), die heb je nodig voor de uitvoering van je functie.
Verder haal je energie uit het coachen van medewerkers om het beste uit de mensen én uit het werk te halen. Je kunt goed omgaan met verschillende emoties. Daarnaast dien je richting en sturing te geven aan medewerkers, waarbij je jouw stijl van leidinggeven aanpast aan de betrokken medewerker of groep. Je bent daadkrachtig.
Naast het feit dat je werkzaam zult zijn voor het grootste (maar vooral leukste) sociaal ontwikkelbedrijf van groot Amsterdam, biedt Pantar uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:
Salaris: Salaris schaal 5 van de PGA (maximaal € 3.436,- bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea. Thuiswerkvergoeding volgende de PGA.;
Uren: Je bent 36 uur per week beschikbaar;
Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 57,6 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis; Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding woon-werkverkeer van € 0,10 per km bij gebruik van de auto, € 0,15 bij gebruik van de fiets of € 0,21 bij gebruik van het OV;
Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen;
Bij Pantar telt iedereen: We maken ons sterk voor een inclusieve werkomgeving waarin ieders talent tot zijn recht komt. Zo boeken we samen de beste resultaten.
Wie zijn wij?
Pantar is in verandering. Om een beter en toekomstbestendiger bedrijf te worden met als doel om mensen met een afstand op de arbeidsmarkt nog beter te kunnen begeleiden in werk. Bij Pantar werk je in én aan de samenleving.
Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.

Wat denk jij? Is deze functie een schot in de roos?
Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot uiterlijk 13 juli 2025. Als je vragen hebt, kun je ook direct contact opnemen met Edwin Kempes of via 06-30465194, edwin.kempes@pantar.nl
De sollicitatieprocedure

Sollicitatie indienen
Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton.

Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten.
Je wordt als interne kandidaat altijd uitgenodigd voor een eerste gesprek.

Eerste kennismakingsgesprek
Met de Werkbegeleider en Werkcoördinator leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie.

Tweede gesprek en referentiecheck
In het tweede gesprek maak je kennis met de Manager en HR afdeling en/of krijg je een rondleiding. Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de vervolgprocedure.

Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod. Voor interne kandidaten geldt dat je mogelijk een aanpassing op je huidige arbeidsvoorwaarden ontvangt.

Welkom bij Pantar! / Welkom in je nieuwe rol!
Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding en brengen we de organisatie op de hoogte van jouw komst / jouw nieuwe rol.
In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.
Deze vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld, dat betekent dat interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang krijgen.