Werkbegeleider Industrie M/V/X
Als werkbegeleider ben je onderdeel van het werkbedrijf Industrie. Je valt direct onder de Manager Werkbedrijf en werkt nauw samen met 15 collega-werkbegeleiders en een tweetal werkcoördinator. In zowel onze productiehallen in Diemen als bij externe opdrachtgevers, werken we met elkaar aan de orders van onze klanten. Denk aan het inpakken, verpakken en ompakken van artikelen tot het prepareren van goodie bags of kerstpakketten.
Je begeleidt een team van circa 50 medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Dit doe je samen met de coach, die de regie heeft op de ontwikkeling en plaatsing van de medewerkers.
Als werkbegeleider voer je regie op de uitvoering van de werkzaamheden, organiseert en coördineert de werkprocessen op de werkvloer. Je wijst werkzaamheden toe en draagt hierbij zorg voor een gestructureerde planning en een kwalitatief goede en tijdige afhandeling. Je faciliteert de medewerkers, zodat ze hun werk veilig, efficiënt en effectief kunnen uitvoeren.
Een hoge mate van klant- en oplossingsgerichtheid; je weet de klantvraag helder te vertalen naar concrete werkzaamheden voor de medewerkers en denkt graag mee over eventuele knelpunten. Verder haal je energie uit het coachen van medewerkers om het beste uit de mensen én uit het werk te halen. Daarnaast dien je richting en sturing te geven aan medewerkers, waarbij je jouw stijl van leidinggeven aanpast aan de betrokken medewerker of groep.
Werkervaring in een productieomgeving is handig, maar niet noodzakelijk wanneer je bereid bent om hierin te ontwikkelen. Verder beschik je over mbo werk- en denkniveau en kennis en ervaring in een leidinggevende rol.
Tik je niet elke box (nog) af? Solliciteer dan toch, want waarschijnlijk breng je weer andere mooie skills mee waar wij nog niet aan gedacht hebben!
Salaris: Salarisschaal 8 van de PGA (maximaal € 4.244,- bruto op basis van 36 uur per week). Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% dat je naar eigen wens kunt inzetten. Tegemoetkoming ziektekostenverzekering én collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij Zilveren Kruis en Centraal Beheer Achmea. Thuiswerkvergoeding volgende de PGA.;
Uren: Je bent 32-36 uur per week beschikbaar;
Werksfeer: Een informele werksfeer en een plek waar samenwerking centraal staat;
Verlof: Werk je fulltime? Dan geniet je van 144 wettelijke- en 50,4 bovenwettelijke verlofuren op jaarbasis.
Je kunt daarnaast extra verlof aankopen via het IKB. Zo kun je werk en privé extra goed in balans houden;
Reizen: Pantar biedt een kilometervergoeding én een fietsplan;
Persoonlijke ontwikkeling: Bij Pantar is jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling ook belangrijk. Zo heb je bij ons de mogelijkheid om webinars, workshops en interne trainingen te volgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat iedereen werktalent heeft. In de regio Amsterdam bieden wij aan ruim 2500 mensen met een arbeidsbeperking werk, begeleiding en veel persoonlijke aandacht. Wij zijn Pantar.
Dan maken we graag kennis met je! Solliciteren doe je via onderstaande knop tot en met 21 september 2024. Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met Manager Werk Martijn van ‘t Hek (06-25163738/ martijn.van.t.hek@pantar.nl).
Reageer zo snel mogelijk, want geschikte kandidaten zullen we op korte termijn uitnodigen voor een eerste gesprek.
Stuur je CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton
Ons wervingsteam beoordeelt sollicitaties en selecteert geschikte kandidaten
Met de manager en een HR Adviseur leer je elkaar beter kennen en bespreek je achtergrond en motivatie
Kennismaking met collega's, mogelijke rondleiding of assessment afhankelijk van functie. De laatste kandidaten ondergaan een referentiecheck
Geselecteerde kandidaten ontvangen een officieel aanbod
Na acceptatie zorgen we voor een vlotte onboarding en brengen we de organisatie op de hoogte van jouw komst
In het kader van de vertrouwelijkheid van de functie maakt het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vast onderdeel uit van onze indiensttredingsprocedure.